Ons Team

Mensenwerk is mensenwerk. Dat hebben onze eigenaars Peter en Sjan Noy altijd goed door gehad. Peter had al een indrukwekkende loopbaan in de arbeidsbemiddeling achter de rug, toen hij samen met zijn vrouw Sjan in 2003 Nobru Technisch Personeel oprichtte. Hij is van huis uit een techneut en praat graag over techniek, zij heeft het administratieve fundament onder Nobru gemaakt tot wat het vandaag de dag is. Het maakt hen dan ook de belangrijkste bron van inspiratie voor het team.

Peter Noy

Algemeen Directeur

Peter is van huis uit een techneut en praat graag over de techniek. Hij had al een indrukwekkende loopbaan in de arbeidsbemiddeling achter de rug, toen hij in 2003 Nobru Technisch Personeel oprichtte. Niet gek dat Peter een inspiratiebron is voor velen. Daarnaast is hij loyaal, betrouwbaar en attent. Eigenschappen die zowel onze klanten als onze kandidaten erg in hem waarderen. Zijn motto daarbij is: “zaken doen met elkaar, doe je op basis van gelijkwaardigheid.”

Brord van Hees

Consultant

Brord is een HR-man in hart en nieren. Al lang voordat hij ons team kwam versterken, was hij bezig met personeelsvraagstukken en de (technische) arbeidsmarkt. In zijn rollen als Recruiter en Talent Sourcer heeft hij zijn sporen reeds verdiend, sinds kort verbreedt hij zijn kennis meer richting het commerciële vlak. Hij is no-nonsense, klantgericht, maatschappelijk betrokken en altijd bereikbaar voor de complexere P&O gerelateerde kwesties en vacatures. Sinds begin 2017 is Brord Consultant bij Nobru Technisch Personeel.

Anouk Peeters

Office Manager | Talent Sourcer

Anouk is inmiddels ruim tien jaar werkzaam voor Nobru. Zij is, nadat ze haar HBO opleiding Personeel & Arbeid succesvol had afgerond, direct in dienst gekomen. Als je meer wilt weten over een bepaalde vacature of klant, bel Anouk. Zij is altijd op de hoogte van wat er reilt en zeilt bij Nobru. En omdat Anouk Nobru op haar duimpje kent, heeft ze vaak aan een half woord genoeg. Anouk is sportief aangelegd en speelt in competitieverband wekelijks een partij volleybal.

Gerda de Graaf

Financieel Medewerkster

Gerda draait al heel wat jaartjes mee als Financieel/Administratief Medewerkster. Het organiseren en afhandelen van de complete financiële administratie ligt haar wel. Dit werk heeft ze de afgelopen 35 jaar voor verschillende werkgevers tot tevredenheid uitgevoerd. Haar manier van werken is gestructureerd en klantgericht. Het geeft Gerda altijd veel voldoening wanneer de verloningen op tijd de deur uit zijn en alle facturen betaald. Buiten haar werk hebben naast haar gezin ook sporten en gitaarspelen haar aandacht.

Contact opnemen

Neem contact met ons op en we gaan samen kijken wat de mogelijkheden zijn.

CONTACT OPNEMEN

Jobalert

Ik waarschuw je graag als er een mooie vacature voor je voorbij komt!
Anouk Peeters, Nobru